Dyrektor Łódzkiego Ośrodka Geodezji
ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
Podinspektora w Dziale Organizacji, Kadr i Strategii
Wymiar czasu pracy: pełen wymiar czasu pracy
Data publikacji ogłoszenia: 31.05.2024 13:36
Termin składania ofert: 10.06.2024
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: <6%
Warunki pracy na stanowsiku:
- praca przy komputerze
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
- prace pomocnicze przy obsłudze kadrowej pracowników Łódzkiego Ośrodka Geodezji:
- zakładanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy;
- rozliczanie czasu pracy pracowników;
- sporządzanie list obecności oraz planów urlopów,
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
- sporządzanie sprawozdań (GUS, PFRON, itp.) oraz zestawień/raportów wewnętrznych i na potrzeby zewnętrzne w zakresie kadr,
- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS związanych z zatrudnianiem, zwalnianiem i zmianą danych osobowych pracowników,
- obsługa wniosków i umów o organizowanie prac interwencyjnych, robót publicznych, stażów, praktyk uczniowskich i studenckich,
- bieżąca kontrola ważności badań lekarskich pracowników,
- nadzór nad przestrzeganiem postanowień Regulaminu pracy oraz pozostałych regulaminów obowiązujących w Łódzkim Ośrodku Geodezji,
- obsługa systemu kadrowo-płacowego PLOTKA,
- archiwizacja dokumentacji kadrowej;
- prace pomocnicze związane z obsługą administracyjno-organizacyjną projektów, w tym współfinansowanych ze środków zewnętrznych:
- uczestnictwo w pracach biura projektu,
- przygotowywanie informacji, sprawozdań, raportów, harmonogramów rzeczowo – finansowych, materiałów informacyjnych,
- rozliczanie projektów, przygotowywanie wniosków o płatność,
- prowadzenie dokumentacji projektowej i archiwizacja dokumentacji,
- załatwianie spraw formalnych i administracyjnych w zakresie zadań inwestycyjnych,
- koordynacja działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących projektów,
- organizowanie i obsługa posiedzeń Komitetu Sterującego, spotkań, szkoleń, konferencji,
- prowadzenie spraw kancelaryjno – biurowych w Podsystemie Obiegu Dokumentów,
- obsługa korespondencji w Generatorze SL 2014.
Wymagania warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:
- obywatelstwo: polskie
- nieposzlakowana opinia
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 781).
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe
- staż pracy w jednostkach administracji publicznej: minimum 1 rok;
- znajomość ustaw: Kodeks pracy, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- ogólna znajomość Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027,
- umiejętność opracowywania wniosków o dofinansowanie projektów, wniosków o płatność,
- umiejętność prowadzenia dokumentacji projektowej zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera: MS Office (Word, Excel, Power Point),
- znajomość systemu informacji prawnej Lex Legalis;
- umiejętność prowadzenia korespondencji biurowej;
- obsługa systemu kadrowo-płacowego PLOTKA,
- umiejętność pracy w Generatorze SL 2014,
- obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów (POD);
- umiejętność analizy danych,
- cierpliwość, dobra organizacja pracy,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność.
- umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw pracowniczych i projektowych;
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
- kreatywność i dyspozycyjność,
- umiejętności interpersonalne;
- rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- umiejętność planowania i organizacji pracy
- kultura osobista.
Wymagane dokumenty:
- cv i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
- w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
- oświadczenia kandydata: