Do zadań Działu Ewidencji Gruntów i Budynków należy w szczególności:
Zespół udostępniania danych ewidencyjnych:
- prowadzenie EGiB,
- wydawanie wypisów, wyrysów oraz udzielanie informacji z bazy danych EGiB,
- rejestrowanie dokumentów będących podstawą zmian,
- kontrolowanie aktualności zbioru,
- uwierzytelnianie dokumentów wychodzących,
- dokumentowanie wysokości należnych opłat za udzielone informacje oraz za wykonane wyrysy i wypisy z operatu ewidencyjnego,
- załatwianie pism w trybie kpa,
- sporządzanie zestawień zbiorczych, syntetycznych i analitycznych,
- ścisła współpraca z zespołem ds. archiwum w dziale Zasobu i Obsługi Prac Geodezyjnych;
Zespół aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków:
- prowadzenie EGiB,
- weryfikacja dokumentów będących podstawą zmian w bazie danych EGiB w części opisowej,
- wprowadzanie zmian do bazy EGiB w części opisowej,
- wprowadzanie zmian do rejestru cen nieruchomości,
- łączne zatwierdzanie wprowadzanych zmian opisowo-graficznych,
- sporządzanie zestawień zbiorczych analitycznych i syntetycznych,
- zabezpieczanie i przechowywanie dowodów zmian w zakresie EGiB,
- wnioskowanie wykonania opracowań aktualizacyjnych w zakresie prowadzenia i zabezpieczenia bazy danych,
- sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych EGiB,
- uwierzytelnianie dokumentów wychodzących,
- przyjmowanie dokumentów będących podstawą zmian w bazie danych EGiB,
- ścisła współpraca z zespołem ds. archiwum w dziale Zasobu i Obsługi Prac Geodezyjnych,
- uczestnictwo w przygotowywaniu wymagań do specyfikacji zamówień publicznych oraz umów w zakresie planowanych do realizacji projektów inwestycyjnych;
Data ostatniej modyfikacji: 01.02.2024 10:22