Biuletyn Informacji Publicznej

Łódzkiego Ośrodka Geodezji

Zadania działów ŁOG – OIW

Do zadań Działu Obsługi Informatycznej i Wdrożeń należy w szczególności:

    1. Zespół wdrożeń i administratorów aplikacji:

      1. administrowanie bazami danych przeznaczonymi dla ŁOG wraz z koordynacją przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi ŁOG,
      2. egzekwowanie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego administrowanego oprogramowania aplikacyjnego,
      3. zarządzanie aplikacjami, nadawanie uprawnień użytkownikom i przydzielanie uprawnień do wykorzystywania poszczególnych funkcji administrowanego oprogramowania,
      4. nadzór nad tworzeniem zleconych aplikacji,
      5. wdrażanie nowych oprogramowań aplikacyjnych,
      6. współdziałanie z innymi działami ŁOG w zakresie wykorzystywania oprogramowania aplikacyjnego,
      7. prowadzenie szkoleń dla pracowników ŁOG w zakresie obsługi oprogramowania aplikacyjnego,
      8. organizowanie szkoleń dla pracowników ŁOG w zakresie wdrażanych technologii,
      9. nadzorowanie wdrażanych technologii,
      10. nadzór formalny i merytoryczny nad przetwarzaniem baz danych,
      11. współpraca z działami: Organizacji, Kadr i Strategii oraz Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych w opracowywaniu wymagań do specyfikacji zamówień publicznych w zakresie systemów informatycznych,
      12. współpraca z działem Finansowo-Księgowych w prowadzeniu ewidencji sprzętu komputerowego i powielającego,
      13. uczestnictwo w przygotowywaniu wymagań do specyfikacji zamówień publicznych oraz umów w zakresie planowanych do realizacji projektów inwestycyjnych,
      14. opracowywanie i realizacja projektu planu finansowego ŁOG w zakresie zadań realizowanych przez dział;
    2. Zespół administratorów systemowych:

      1. zapewnianie eksploatacji systemów w komórkach organizacyjnych ŁOG,
      2. zapewnianie ochrony, poufności oraz niezawodności działania systemów, wykonywanie kopii bezpieczeństwa,
      3. egzekwowanie i nadzorowanie obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej oprogramowania systemowego i narzędziowego, sprzętu sieciowego i serwerów oraz przyłączonego do sieci sprzętu informatycznego,
      4. administrowanie sieciami komputerowymi, serwerami oraz sieciowymi systemami operacyjnymi, nadawanie uprawnień użytkownikom, zarządzanie systemem sieciowym oraz stacjami roboczymi sieci komputerowej,
      5. planowanie potrzeb oraz zakupów oprogramowania systemowego, narzędziowego oraz uniwersalnego oprogramowania aplikacyjnego,
      6. gospodarowanie sprzętem komputerowym i powielającym ŁOG,
      7. współpraca z działami: Organizacji, Kadr i Strategii oraz Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych w opracowywaniu wymagań do specyfikacji zamówień publicznych w zakresie systemów informatycznych,
      8. uczestnictwo w przygotowywaniu wymagań do specyfikacji zamówień publicznych oraz umów w zakresie planowanych do realizacji projektów inwestycyjnych;
      9. dystrybucja, kontrola zużycia, planowanie potrzeb oraz zakupów materiałów eksploatacyjnych dotyczących systemów informatycznych,
      10. ewidencja, nadzór i utrzymanie sprzętu i oprogramowania informatycznego na stanowiskach pracy,
      11. prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i powielającego zakupionego dla potrzeb ŁOG,
      12. współpraca z działem Organizacji, Kadr i Strategii w prowadzeniu dokumentacji dotyczącej realizowanych umów i wdrażanych rozwiązań informatycznych,
      13. opracowywanie i realizacja projektu planu finansowego ŁOG w zakresie zadań realizowanych przez dział;

<

  1. Zespół Administratorów aplikacji Gospodarowania Mieniem:

    1. administrowanie bazami danych Ewidencji Nieruchomościami (EN) i Zarządzania Mieniem (ZM) systemu Gospodarowania Mieniem (GM) z ukierunkowaniem na wykorzystanie przez Departament Gospodarowania Majątkiem UMŁ gromadzonych danych,
    2. zarządzanie aplikacjami, nadawanie uprawnień użytkownikom i przydzielanie uprawnień do wykorzystywania poszczególnych funkcji oprogramowania aplikacyjnego ENZM,
    3. uczestnictwo we wdrażaniu poprawek i nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego ENZM,
    4. organizowanie szkoleń dla pracowników Departamentu Gospodarowania Majątkiem w zakresie obsługi nowych funkcji oprogramowania aplikacyjnego ENZM,
    5. współpraca z działem Ewidencji Gruntów i Budynków ŁOG w aktualizowaniu przetwarzanych przez ten dział danych w zakresie informacji pozyskiwanych z Departamentu Gospodarowania Majątkiem UMŁ;

Data ostatniej modyfikacji: 17.04.2024 12:37

Skip to content