Do zadań Działu Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych należy w szczególności:
Zespół gospodarczy:
- prowadzenie remontów bieżących, napraw w lokalach i sprzętu oraz utrzymanie czystości w pomieszczeniach i na parkingu,
- gospodarka lokalami i terenem parkingu (najem, dzierżawa, umowy dotyczące bieżącej eksploatacji),
- realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
- gospodarowanie sprzętem technicznym i wyposażeniem ŁOG z wyłączeniem sprzętu komputerowego i powielającego,
- prowadzenie ewidencji składników majątku znajdujących się w posiadaniu ŁOG z wyłączeniem sprzętu komputerowego i powielającego,
- zapewnienie informacji wizualnej,
- opracowywanie i realizacja projektu planu finansowego ŁOG w zakresie zadań realizowanych przez dział,
- prowadzenie spraw socjalnych,
- zamawianie pieczątek i prowadzenie rejestru pieczątek,
- prowadzenie spraw z zakresu telefonii stacjonarnej i komórkowej wraz z rozliczaniem rozmów telefonicznych,
- uczestnictwo w przygotowywaniu wymagań do specyfikacji zamówień publicznych oraz umów w zakresie planowanych do realizacji projektów inwestycyjnych;
Zespół ds. zamówień publicznych i zaopatrzenia:
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych we współpracy z komórkami organizacyjnymi ŁOG,
- zaopatrzenie pracowników ŁOG w materiały biurowe, sprzęt i inne urządzenia biurowe, czasopisma i dzienniki oraz wydawnictwa książkowe, materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i faksów,
- zawieranie umów zleceń i umów o dzieło oraz ich ewidencja;
Data ostatniej modyfikacji: 01.02.2024 09:59