Dyrektor Łódzkiego Ośrodka Geodezji
ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
Podinspektora/Inspektora
w Dziale Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych
Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert do 05.07.2024 r.
Wymiar czasu pracy: pełen wymiar czasu pracy
Data publikacji ogłoszenia: 10.06.2024 10:55
Termin składania ofert: 05.07.2024
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: <6%
Warunki pracy na stanowsiku:
- praca w obiekcie Łódzkiego Ośrodka Geodezji ( ŁOG ) dalej nazywanego także nieruchomością,
- praca na terenie przyległym do obiektu,
- praca przy komputerze.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
- obsługa spraw związanych z zarządzaniem nieruchomością przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi – siedzibą Łódzkiego Ośrodka Geodezji i Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, w szczególności:
- dbałość o należyty stan techniczny i bezpieczeństwo budynku oraz administrowanie nieruchomością, w tym:
- w zakresie bieżącej eksploatacji, remontów i utrzymania w należytym stanie technicznym i sanitarnym pomieszczeń ŁOG oraz parkingów i pozostałych terenów, będących w administrowaniu ŁOG, w tym również w zakresie ochrony p-poż.,
- zapewnienie właściwego funkcjonowania infrastruktury technicznej i wyglądu nieruchomości,
- dbanie o czystość nieruchomości,
- dbanie o wygląd budynku i pomieszczeń, m.in. w związku ze świętami państwowymi,
- terminowe zlecanie i monitorowanie okresowych kontroli stanu technicznego i stanu bezpieczeństwa budynku, instalacji i urządzeń,
- obsługa uwag, skarg i wniosków użytkowników nieruchomości nt. funkcjonowania nieruchomości, jej systemów, instalacji, urządzeń oraz jej bezpośredniego sąsiedztwa, a także dotyczących działań personelu obsługującego nieruchomość,
- reagowanie na zaistniałe lub potencjalne awarie i usterki systemów, instalacji i urządzeń, znajdujących się na nieruchomości, w tym powiadamianie podmiotów odpowiedzialnych za ich konserwacje i/lub serwisowanie, w celu jak najszybszego zapobieżenia ich awariom lub przywrócenia ich do prawidłowego funkcjonowania oraz bieżąca współpraca i kontrola działania tych podmiotów, w zakresie wynikającym z zawartych umów.
- prowadzenie dokumentacji technicznej budynku,
- udział w pracach związanych z:
- planowaniem budżetu w zakresie prowadzonych spraw,
- przygotowywaniem dokumentów przetargowych w zakresie prowadzonych spraw.
- dbałość o należyty stan techniczny i bezpieczeństwo budynku oraz administrowanie nieruchomością, w tym:
- bieżąca ścisła współpraca z:
- Dyrekcją,
- Kierownikami działów,
- Szefem ds. Bezpieczeństwa ŁOG,
- pozostałym personelem ŁOG.
Wymagania warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:
- obywatelstwo: polskie,
- nieposzlakowana opinia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 781).
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: minimum średnie,
- staż pracy na stanowisku zarządcy lub administratora lub pracownika komórki organizacyjnej lub gospodarczej zajmującej się administrowaniem,
- podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i Prawo budowlane,
- obsługa komputera w zakresie MS Office (Office, Excel),
- umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność, precyzja, zaangażowanie, komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
- ukończony kurs lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami, administrowania nieruchomościami lub pośrednictwa nieruchomości,
Wymagane dokumenty:
- cv i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
- w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
- oświadczenia kandydata*:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub/i o posiadaniu obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne;
- że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
* druki oświadczeń do pobrania na stronie BIP Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Wymienione dokumenty należy przesłać lub składać osobiście w sekretariacie Łódzkiego Ośrodka Geodezji, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze Podinspektora/Inspektora w Dziale Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych w terminie do dnia 05 lipca 2024 r. do godziny 15.00 na adres: Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź.
Dodatkowe informacje tel. 0-42 272 68 47